Provoz kanceláře není levná věc. Sami jako podnikatelé nejspíš nemáte čas na vyřizování veškerých hovorů, na to je Váš čas příliš cenný. A zaplatit si zaměstnance, který by jen seděl a občas zvedl telefon, když zazvoní? To patrně nebude vůbec výhodné co do poměru ceny a výkonu. Zůstat přístupný však lze i bez vynakládání tisíců a desetitisíců korun každý měsíc na výplatu zaměstnance. Virtuální sídlo a virtuální kancelář Vaší společnosti, to je jedna věc. Asistent nebo asistentka, která bude odpovídat za Vaši společnost na telefonáty, to je ještě krok dál, protože Vaše společnost tak získává hlas. Samozřejmě kromě správy telefonních hovorů poskytujeme i přebírání a posílání korespondence nebo zajištění správy Vaší datové schránky.
Telefonní hovory profesionálně a spolehlivě
Námi zajištěný telefonický kontakt bude vždy profesionální a pro volající příjemný. Budete u nás mít vlastní firemní linku, u které bude k dispozici asistent nebo asistentka. Také můžeme pevnou linku přesměrovat na Váš mobilní telefon. Je jasné, že Vaše obchodní společnost by měla mít své telefonní číslo – linku, na které bude dostupná. My však zároveň velmi dobře chápeme, že v počátcích a vlastně i v pozdějších fázích podnikání máte na starosti důležitější věci než vyřizovat hovory a dotazy z úřadů. Veřejná správa, ale i zákazníci a veřejnost by však měli mít možnost s Vaší společností komunikovat. Proto kromě virtuální kanceláře, virtuálního sídla a správy datové schránky nabízíme i profesionální správu telefonních hovorů. Samozřejmostí je také možnost hovory přesměrovat na Váš mobilní telefon. Budete tak moci za svou společnost mluvit, ať už jste kdekoli. A přitom Vaše osobní telefonní číslo nebude muset nikde figurovat. Zveřejněná bude jen firemní telefonní linka.
Své operátory dobře vybíráme
Profesionální servis je u nás samozřejmostí. Naše asistentky a asistenti jsou trénovaní na to, aby vystupovali profesionálně a příjemně. Jejich hlas i to, co říkají, bude po telefonu Vaši společnost dobře reprezentovat. Za to ručíme. Naši zaměstnanci jsou pečlivě proškoleni a vědí, jak vést hovor. Zvládnou vyřešit i případnou náročnou nebo konfliktní situaci. Nemusíte se tak bát, že by nečekaný hovor se zástupcem úřadu dopadl fiaskem. Vystupování Vašeho asistenta nebo asistentky bude vždy profesionální a příjemné.
Správou telefonních hovorů u nás si zajistíte, že Vaše společnost bude vždy dostupná komukoli zvenčí. I když Vy budete na dovolené nebo na jednání, Vaše společnost nebude němá. Naši operátoři hovor přijmou, vyřídí a v případě potřeby Vás budou informovat. V urgentních případech hovor přepojí na Vás nebo na jinou osobu dle domluvy.
Budete se moci soustředit na to, co je skutečně důležité
Jako podnikatel se nemusíte proměnit v chodící call centrum. Víme, že Váš čas je drahý a že pro Váš úspěch je důležité, abyste měli volné ruce k budování společnosti, získávání zakázek a jejich zpracování. Proto nabízíme správu telefonních hovorů, abychom odfiltrovali hovory, k jejichž vyřízení Vás není zapotřebí.
A nyní již jen vyplnit formulář
a máte vyřízeno!
Napište nám a my se Vám
ozveme do 24 hodin.