Ať už podnikáte z Čech nebo z Moravy, vlastnit virtuální kancelář v Brně nese řadu výhod.
Sídlo firmy v Brně je reprezentativní a navíc Vám šetří čas i peníze! Proč platit pronájem kanceláře, když ji vlastně nepotřebujete?
Výhody kanceláře Brno
S naším virtuálním sídlem v Brně získáte:
souhlas vlastníka nemovitosti o sídle právnické osoby,
bezplatné využívání kancelářských prostor pro jednání v případě potřeby,
A to není vše, co Vám virtuální sídlo přinese! Mezi další benefity patří:
práce z domova (klidně i několik set kilometrů vzdáleného), přičemž sídlit budete v centru velkoměsta,
ušetříte peníze za pronájem drahých kancelářských prostor, které stejně nevyužijete,
výrazně nižší pravděpodobnost kontrol z finančního úřadu.
Virtuální sídlo firmy
Virtuální sídlo je adresa, na které Vaše firma oficiálně sídlí a je také uvedena v obchodním rejstříku, ve skutečnosti na ní ale nemá provozovnu a na této adrese se fyzicky nevyskytujete. Virtuální adresa Vám slouží jako prostředník při komunikaci s úřady a klienty – a tak můžete svou firmu řídit a vést přímo z Vašeho obýváku.
Potřebujete nové sídlo pro svou firmu a vybrali jste si z naší nabídky? Vyřídíme za Vás i změnu v obchodním rejstříku. Zakládáte novou společnost a chybí Vám adresa sídla? Ozvěte se, vše rychle vyřešíme a obratem zašleme souhlas s umístěním sídla.
V případě, že sháníte virtuální sídlo jako živnostník, více informací o této možnosti najdete na stránce virtuálních kanceláří pro OSVČ.
Daň z nemovitých věcí (resp. její první splátku) je třeba každoročně zaplatit v termínu do 31. května. Pokud daň hradíte pomocí poštovní poukázky, počítejte navíc ještě s poplatkem za složenku. Zjistěte, jak přejít na…
Finanční správa usnadňuje předvyplnění daňového přiznání k dani z nemovitých věcí pomocí online platformy. Zjistěte, jak funguje, a usnadněte si práci s formuláři.
Snazší vyplňování formulářů
Zjišťování dat a…
Pokud jste si v předchozím roce pořídili nemovitost (byt, dům či pozemek) podstatně ji změnili, nebo ji naopak prodali, nezapomeňte do 31. 1. letošního roku podat přiznání k dani z nemovitosti. Vysvětlíme, jak spočítat…
Začátky podnikání mohou být náročné. Přehledně Vás seznámíme s povinnostmi OSVČ – od daňových záležitostí a účetnictví přes odvody pojistného a registrace až po plánování a rozvoj podnikání. Zjistěte, na co…
Vstup do světa OSVČ může být vzrušující, ale i náročný. Na každém kroku Vás čekají rozhodnutí, která mohou ovlivnit Váš budoucí úspěch v podnikání. Projděte si hlavní požadavky a náležitosti spojené se založením…
Příspěvky na sport, rekreaci nebo kulturu poskytuje svým pracovníkům celá řada zaměstnavatelů. Důvod je jasný – snaha své stávající či budoucí zaměstnance motivovat. I tyto benefity však mohou podléhat zdanění.
…
Víte, na co má Váš zaměstnanec nárok, když ho vyšlete na služební cestu, a na co nesmíte zapomenout? Zjistěte, za jakých podmínek může zaměstnanec vyrazit na pracovní cestu a jaké výdaje se s ní pojí.
Co je pracovní…
Začali jste podnikat a Vaše firma vznikla v posledních 3 měsících roku? Odložte své první přiznání k dani z příjmu právnických osob až na příští rok! Prozradíme Vám, jak postupovat.
Kdo si může prodloužit účetní…
Ministerstvo financí připravilo rozsáhlou novelu zákona o dani z přidané hodnoty. Podívejte se na hlavní novinky, které novela přináší od 1. ledna 2025. Další budou následovat až do roku 2028. Aktuální znění zákona o…